Σάββατο, 31 Μαΐου 2008

Έρχεται το καλοκαίρι...ας δραστηριοποιηθούμε

31 Μαΐου σήμερα, τελευταία μέρα της άνοιξης. Το καλοκαίρι τυπικά ξεκινά από αύριο. Η εποχή της ξεγνοιασιάς, των μπάνιων, των αδειών, των πανηγυριών και των καθημερινών τουρνουά καφέ. Προπαντός του καφέ. Δόξα τω Θεώ ποικιλίες καφέ έχουμε μπόλικες: ελληνικό, φραπέ, φρέντο, mocaccino, caramel, freddoccino και δε σημαζεύεται. Οι καφετέριες θα αρχίζουν να γεμίζουν ασφυκτικά σε όλες τις γωνιές του Αγρινίου, στην Ηλία Ηλιού, στην πλατεία, στο σιντριβάνι στην Παπαστράτου και όπου αλλού φαντάζεται ο νους.
Κάθε γενιά χαρακτηρίζεται από κάποιο γνώρισμα, η γενιά του '80 χαρακτηριζόταν από τις ντισκοτέκ η οποία σαν μόδα κράτησε μέχρι τις αρχές του '90 όπου άρχισαν να εμφανίζονται οι πίστες με γνωστούς τραγουδιστές των media. Από 1999 και έπειτα άρχισε η μόδα του club και του καφέ, με κυρίαρχη τη δεύτερη η οποία καλά κρατεί. Πού θα πάμε, πάμε για κανά καφέ μωρέ. Τι θα κάνουμε το βράδυ; Κανά καφε στο ... , αυτοί είναι μερικοί από τους προφορικούς ή τους γραπτούς διαλόγους (sms) μεταξύ ανθρώπων όλων των ηλικών.

Είμαστε η γενιά του καφέ, η γενιά που δημιουργεί τις εξελίξεις με ένα διαφορετικό τρόπο, μέσω του καθιστού διαλόγου αναλύοντας τα ερεθίσματα που λαμβάνει από τον "συνκαφεσιαζόμενο" συνομιλητή. Αυτή είναι η νέα γενιά, που οφείλει να δημιουργήσει νέα δυναμική και να φέρει νέες ιδέες στον τόπο. Ο τόπος την έχει ανάγκη σήμερα περισσότερο από ποτέ. Η γενιά που πρέπει να αλλάξει το ρου της πόλης και θα τον αλλάξει. Ο τόπος δεν έχει ανάγκη από ανθρώπους που εξουσιοδοτούνται από κάποιο προγενέστερο πρόσωπο που είχε κάποια μορφή εξουσίας ή είναι ο γιος του τάδε που ήταν πρόεδρος εκεί, αντιπρόεδρος αλλού και είχε κονέ με τον τάδε. Ο τόπος έχει ανάγκη από ανθρώπους σκεπτόμενους, που έχουν εκτός των άλλων όραμα για την πόλη, όραμα που προκύπτει από πραγματικές αναζητήσεις. Οι αναζητήσεις αυτές πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να μην έχουν σχέση με τις ουτοπιστικές αναλύσεις που κατά κόρον γίνονται στα θέματα τις έκθεσης των πανελλαδικών.

Και επειδή κάναμε λόγο για τον καφέ σας παραθέτουμε τον "ύμνο" του καφέ αφιερωμένο σε αυτούς που δυσκολεύονται να ξυπνήσουν το πρωί:
Πιστεύω εις έναν φραπέ,
αφρώδη, παγοκράτορα,
ρουφηχτόν εκ καλάμου σπαστής,
εις στομάχους πάντων ερριμένον.
Και εις ένα αφρόγαλα,
λευκόν, πηχτόν, του καφέ συνοδό, και λιπογενές
το δια τον καφέ ποιηθέντα προ πάντων καπουτσίνο.
Milk εκ βοδώς,
αφρόν αληθινόν, εκ μιξερός ηλεκτρικού χτυπηθέντα,
ού γεννηθέντα, ομοχρήσιμου του φραπέ δι ου το μάτι ορθάνοιξε.
Τον δι' ημάς τους ανθρώπους
και δια την ημετέραν εργασίαν
φυτροθέντα εν καφεοδένδρων
και μαζευθέντα εξ άρρενος εργάτου
και αγοράσθη εξ εταιρείας και εσυσκευάσθηκε.
Αγορασθέντα τε υπό ημών
εντός μικρής σακουλίτσας ή κουτιού ή βαζακίου
Και ετοιμάσθη τας πρώτας ώρας κατά τας πρωινάς.
Και εισέπεσε εντός ποτηριού
και ζαχαρώθηκε εκ κουταλιάς του γλυκού.
Και πάλιν άφρισε μετά δόξης
τσίτα κάνων κοιμητούς
ώστε χουζουρίου έλθη το τέλος.
Και εις το ρεύμα το πάγιον, το χρήσιμον,
το μιξεροκινόν, το εκ της δεής επαραγόμενον
το συν ψυγείου και θηκών συνεργαζώμενο,
ωστε παρασκευαζώμενο,
παγακίων και υδάτων ψυχρών.
Εις μίαν, καφετερίαν,
ομαδικήν και φιλικήν φραπεδοποσίαν.
Ομολογώ εν τσίμπημα εις μπισκότου εκ του μπολ.
Προσδοκώ τασάκι καθαρόν.
Και να είναι η ζάχαρη λιωμένη.
Εις υγείαν.

Παρασκευή, 30 Μαΐου 2008

Ενδιαφέρον μήνυμα για το Λιθάνθρακα

Πρόσφατα λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα ενάντια στα σχεδια για εγκατάσταση εργοστασίου παραγωγής ενέργειας με χρήση λιθάνθρακα στην πόλη του Αστακού. Το θέμα δεν αφορά μόνο τους Αστακιώτες αλλά τους πολίτες του νομού καθ'ολοκληρίαν.
Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε με εμπεριστατωμένη άποψη σαν agrinio-spirit σύντομα. Προς στιγμήν παραθέτουμε το κείμενο που λάβαμε και με μεγάλη ευχαρίστηση αναρτούμε.
Αγαπητοί φίλοι,
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι τεραστίων διαστάσεων πρόβλημα για τη δημόσια υγεία αποτελεί η επικείμενη εγκατάσταση εργοστασίου της ΔΕΗ με λιθάνθρακα στον Αστακό. Για τον λόγο αυτό γίνονται αγώνες, υπό την αιγίδα της Επιτροπής Αγώνα κατά του λιθάνθρακα και με τη στήριξη του Δήμου και της Νομαρχίας. Προσωπικά πιστεύω ότι μόνο αυτό δεν φτάνει. Πρέπει και οι πολίτες να κινητοποιούνται, να προσπαθούν, να αγωνίζονται. Προς αυτή την κατεύθυνση, ανέβασα στο διαδίκτυο ένα μπλογκ στη δνση http://oxistolithanthraka.blogspot.com/. Πως μπορείτε να συνεισφέρετε; Αφήστε ένα απλό σχόλιο, επώνυμο ή ανώνυμο, στα σχόλια του μπλογκ. Ευχαριστώ εκ των προτερων.

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

Κυκλοφοριακών αλλαγών...συνέχεια


Τα τελευταία 4-5 χρόνια το κυκλοφοριακό της πόλης μετατράπηκε σε ένα πείραμα δίχως τέλος. Συνεχείς αλλαγές σε δρόμους, stop εμφανίζονται σαν μανιτάρια ενώ άλλα κρύβονται πίσω από τα κλαδιά των δέντρων (βλέπε το stop της Μπαϊμπά που οδηγεί δεκάδες συμπολίτες μας στο φαναρτζή κάθε μήνα). Το μποτιλιάρισμα τις πρωινές ώρες είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι πρόσφατες κυκλοφοριακές αλλαγές στην ενορία του Αγ. Χριστόφορου ήρθαν να προσθέσουν νέο πονοκέφαλο στους οδηγούς. Μονοδρομήθηκε η Σιαδήμα που καλώς έγινε μεν αλλά η σήμανση είναι για οδηγούς με πολύ φαντασία. Καταρχήν δεν υπάρχει κανένα σήμα στην αρχή της που να προειδοποιεί τον οδηγό ότι μεταβαίνει σε μονόδρομο, ενώ τα stop είναι και αυτά τοποθετημένα σε σημεία που δεν είναι άμεσα εμφανή. Υπάρχουν πάλι οδηγοί που επειδή παλιά ήξεραν ότι ο δρόμος ήταν διπλής κατεύθυνσης εξακολουθούν και πάνε ανάποδα. Ο Θεός να βάλει το χέρι του και να προστατεύει οδηγούς και πεζούς από ατυχήματα.
Εν τω μεταξύ, αυξάνονται οι πιθανότητες να πάρουμε το βραβείο της πιο ρυπογόνας πόλης στην Ελλάδα και ενδεχομένως πανευρωπαϊκά. Αυτό γιατί για να φτάσει κάποιος στο σπίτι του στις πιο πολλές περιοχές πρέπει να γυρίσει τη μισή πόλη κάνοντας κύκλους και ξανά πάλι κύκλους μέχρι να φτάσει. Η ιδέα του ρυπο-driving είναι η εναλλακτική πρότασή μας καθώς και η απάντηση στην εκστρατεία για σωστή χρήση των οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντος…Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του οδηγού ο οποίος έρχεται από Αναστασιάδη (κάτω μέρος της πλατείας Δημοκρατίας) και για να πάει στη Ι. Σταΐκου θα πρέπει να φτάσει στα Καραπανέικα. Παρόμοια κατάσταση και για τους κατοίκους της οδού Πυρομάγλου ή της Αγ. Χριστοφόρου. Καλό θα ήταν όσοι σκέφτονται αλλαγές τέτοιου είδους να διαλέγονται με τους ταξιτζήδες. Λόγω της πολύωρης παρουσίας τους στους δρόμους σίγουρα θα έχουν να προτείνουν πρακτικές και χρήσιμες τροποποιήσεις για την αποφυγη ή έστω το περιορισμό της συμφόρησης.
Καλή δύναμη...

Δευτέρα, 26 Μαΐου 2008

Συνειδητοποιημένη Οδήγηση vs Πετρέλαιο


Την ώρα που η τιμή του πετρελαίου έχει ξεπεράσει τα 130 δολάρια το βαρέλι η τιμή της αμόλυβδης πετάει και μάλιστα σε μεγάλα ύψη. Η μέση τιμή της αμόλυβδης για το νομό ανέβηκε στα 1,225€/λίτρο με στοιχεία του ΥΠ.ΑΝ. για την 16/5/2008. Έτσι υπάρχουν πρατήρια που πωλούν την βενζίνη ακόμη και 1,39€/λίτρο στο νομό επικαλούμενοι φυσικά την αύξηση της τιμής του πετρελαίου παγκόσμια με αποτέλεσμα να μεταπίπτει και στην τιμή των καυσίμων. Πότε πρόλαβε και έφτασε η άνοδος των τιμών μέσα σε κάποιες ώρες ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του νομού ένας θεός ξέρει. Φαίνεται τα μηχανάκια on-line παρακολούθησης του Χρηματιστηρίου από το 1999 βρήκαν και πάλι εφαρμογή. Παρακολουθούν τον Dow Johnie και την τιμή του αργού σε πραγματικό χρόνο...

Τα φαινόμενα αυτά υπήρχαν και θα υπάρχουν όσο υπάρχει το χρήμα. Παρόλ' αυτά ένας από τους θεμελιώδεις νόμους της φυσικής είναι ότι στη δράση υπάρχει αντίδραση. Έτσι εν προκειμένω η αντίδραση είναι η συνειδητοποιημένη οδήγηση και ο σωστός τρόπος χρήσης του γκαζιού. Σας παραθέτουμε παρακάτω μερικούς τρόπους σωστής και συνειδητοποιημένης οδήγησης προστατεύοντας τόσο το περιβάλλον όσο και την τσέπη μας:
  1. Αλλάξτε ταχύτητα (σχέση μετάδοσης) στις 2000 με 2500 στροφές.
  2. Οδηγείτε με σταθερή ταχύτητα, χρησιμοποιώντας τη μεγαλύτερη δυνατή σχέση μετάδοσης.
  3. Απoφύγετε τα άσκοπα φρεναρίσματα ή αλλαγές ταχυτήτων.
  4. Όταν οδηγείτε, παρατηρείτε όσο πιο μακριά μπροστά μπορείτε ώστε να είστε σε θέση να προβλέπετε τις συνθήκες κυκλοφορίας γύρω σας και να ενεργείτε κατάλληλα και έγκαιρα
  5. Επιβραδύνετε ομαλά.
  6. Στις κατηφόρες μη βάζετε νεκρά, βάλτε τη μέγιστη ταχύτητα και αφήστε το γκάζι, η κατανάλωση του οχήματος σας είναι μηδενική.
  7. Σβήστε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις (περισσότερο από 1 λεπτό).
  8. Ελέγχετε την πίεση των ελαστικών τουλάχιστον μια φορά τον μήνα.Η σωστή πίεση ελαστικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου και την οδική ασφάλεια. Πίεση μικρότερη κατά 25% σημαίνει περίπου 2% περισσότερο καύσιμο.
  9. Κάνετε σωστή και τακτική συντήρηση του οχήματος και ιδιαιτέρως των ελαστικών.
  10. Aποφύγετε την μεταφορά περιττών φορτίων και χρήση σχαρών οροφής.Κάθε πρόσθετο εξάρτημα που τοποθετείτε στο όχημα (αεροτομές, σχάρες, μπαγκαζιέρες οροφής, πρόσθετες μεγάλες κεραίες κλπ.) προκαλεί αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνεπώς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. (Αυτό για τους λεβέντες που κάνουν πασαρέλα τα αμάξια στην Παπαστράτου...)
  11. Αποφύγετε τα άσκοπα ανοίγματα των παραθύρων.
  12. Κάνετε συνετή χρήση του κλιματισμού. Ο κλιματισμός να χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι απαραίτητο και να μην ρυθμίζεται κάτω από τους 23 βαθμούς Κελσίου.
  13. Οδήγηση σε στροφές: Επιβραδύνεται ομαλά πριν από τη στροφή, εάν είναι δυνατόν χωρίς τη χρήση φρένου.Η επιτάχυνση και το βίαιο φρενάρισμα πριν από κάθε στροφή εκτός από την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου είναι και επικίνδυνη.
  14. Αγοράστε υβριδικά οχήματα.
Άντε και καλά ταξίδια!

Κυριακή, 25 Μαΐου 2008

Το Αγρίνιο στο Google-Earth



Πρόσφατα στο Google-Earth προστέθηκε και το Αγρίνιο, αλλά με χαμηλής ποιότητας ανάλυση και παλιές λήψεις όπου η νέα περιμετρική είναι σε φάση κατασκευής...

Όπως και να έχει προστεθήκαμε στην ηλεκτρονική υδρόγειο...


Που είναι το τρένο;

Διανύοντας την εθνική οδό Αντιρρίου-Αγρινίου στο ύψος της γέφυρας του Ευήνου στην αριστερή πλευρά υπάρχει το σιδηροδρομικό δίκτυο το οποίο παλαιότερα ένωνε το Κρυονέρι με το Αγρίνιο. Για να λέμε τα πράγματα όπως ακριβώς είναι, αυτό είναι το δίκτυο μετά την μετ' εμποδίων ανακατασκευή του.
Η πρώτη κίνηση για επαναλειτουργία του δικτύου έγινε το 1998 με την τοποθέτηση μιας τεράστιας πινακίδας όπου ανέγραφε την περιγραφή του έργου η οποία ήταν η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου με προϋπολογισμό 2.000.000.000δρχ. Μετά από ενάμιση χρόνο εργασιών αυτό που τελικά έγινε ήταν η αποξήλωση των παλαιών ραγών και η μερική ανακατασκευή μερικών υπαρχουσών γεφυρών για τη διέλευση του έργου. Μετά έρχεται μια νέα πινακίδα που έγραφε κάτι παρόμοιο με νέο προϋπολογισμό παρόμοιο με τον προηγούμενο για την αποπεράτωση του έργου. Κατά τη δεύτερη φάση του είχαμε την ανακατασκευή πλέον του δικτύου, τη συντήρηση των γεφυρών της προηγούμενης φάσης, την κατασκευή νέων καθώς και την τοποθέτηση πινακίδων στους δρόμους από όπου υπάρχει διέλευση του τρένου.
Η τελευταία κίνηση που αφορούσε το εν λόγω έργο ήταν το 2004 η μεταφορά και τοποθέτηση στο σταθμό του Αιτωλικού μιας αμαστοιχίας νέας τεχνολογίας η οποία εκτέλεσε κάποιες δοκιμαστικές διελεύσεις από το δίκτυο. Έκτοτε ουδεμία κίνηση έγινε από κανένα φορέα, αρχή και άρχοντες. Το ερώτημα είναι απλό, γιατί; Το δίκτυο κατά το 90-95% είναι έτοιμο. Γιατί υπάρχει αδράνεια; Τι συμβαίνει τελικά με το τρένο; Ποιοι αδιαφορούν ώστε να μην πάρει ξανά σάρκα και οστά και να αναστηθούν οι περιοχές από όπου θα περνάει; Ποιους ενοχλεί το τρένο, γιατί σίγουρα κάποιους ενοχλεί..
Το τρένο θα δημιουργήσει μια νέα κίνηση στο νομό και στις πόλεις τις οποίες θα συνδέει. Μόνο οφέλος μπορεί να έχει για την τοπική κοινωνία συνολικά. Για την πόλη μας θα αυξήσει την κίνηση από τα γειτονικά χωριά και μάλιστα όλες τις ώρες της μέρας και της νύχτας. Έτσι οι νέοι θα μπορούν να έρχονται στο Αγρίνιο ή να κατεβαίνουν στο Μεσολόγγι γρήγορα και με ασφάλεια. Η κίνηση αυτή θα δώσει νέα ώθηση στο Αγρίνιο και στο νομό. Νέες και μόνιμες θέσεις εργασίας για τους νέους και ταυτόχρονα θα αποτελέσει κίνητρο για κινήσεις και νέα δυναμική στην εμπορική δραστηριότητα της πόλης και του νομού γενικότερα. Και στην τελική θα δώσει το αναφαίρετο δικαίωμα της επιλογής στον πολίτη να επιλέξει εκείνος το μέσο με το οποίο θα πάει στον προορισμό του και όχι να είναι αναγκασμένος να πηγαίνει με το ΚΤΕΛ και κάποιες φορές όρθιος. Τελικά που είναι το τρένο, το τρένο της ανάπτυξης, της αλλαγής;

Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

Ο χαρακτήρας της πόλης

Ζούμε σε μια πόλη των 100.000 και βάλε κατοίκων, μια πόλη που είναι το εμπορικό κέντρο της Αιτωλοακαρνανίας καλώς η κακώς. Το θέμα είναι οι προοπτικές-δυνατότητες που δίνει στους κατοίκους της, σε αυτούς που έρχονται από τις γειτονικές επαρχίες να βρουν δουλειά, στους νέους που αγαπούν τον τόπο τους αλλά αναγκάζονται οι περισσότεροι να φύγουν άλλοι για σπουδές και σπάνια γυρίζουν και άλλοι προς αναζήτηση εργασίας. Αυτοί δε που μένουν πίσω αντί να στελεχώνουν επιχειρήσεις του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που υπάρχουν;;; στον νομό τελικά γεμίζουν κάθε πρωί τις καφετέριες στο «Κολωνάκι της πόλης», στον πεζόδρομο της Ηλία Ηλιού. Και εδώ που τα λέμε πολύ καλά κάνουν, από το να μοιρολογούν και να βγάζουν μια αρνητική ενέργεια ή μιζέρια. Άλλωστε αυτές οι συνολικές συνάξεις εκτός των άλλων δημιουργούν μια δυναμική για την πόλη. Σε αυτά τραπέζια στον πεζόδρομο ή το σιντριβάνι ή σε παρόμοιο μέρος στην πόλη συζητούνται διάφορα θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος π.χ. «τελικά τι θα γίνει με την ομάδα» ή «τα μαθες για τον τάδε…» και δημιουργήθηκαν κατά καιρούς σοβαρές κινήσεις ανθρώπων που έχουν αγάπη και ανησυχία για τον τόπο τους βλέπε τους agriniotes, τα blog και διάφορους συλλόγους που συστάθηκαν ή πρόκειται να συσταθούν.
Αυτά είναι μόνο μια καλή αρχή η οποία όπως προαναφέρθηκε δημιουργεί μια δυναμική για την πόλη αλλά δεν αρκεί. Η πόλη πρέπει να αποκτήσει χαρακτήρα, ενδιαφέρον, να τραβήξει την προσοχή με εποικοδομητικά θέματα και όχι να είναι γνωστή στους επισκέπτες, στους φοιτητές που έρχονται να σπουδάσουν σαν την πόλη με τις νέες πλατείες, τους πεζόδρομους, τις καφετέριες ή για όσα προβάλλουν τα ηλεκτρονικά μέσα της πρωτεύουσας κατά καιρούς. Ε όχι δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας της πόλης ή δεν πρέπει να είναι αυτός, πως να το κάνουμε. Όλοι μας ορμώμενοι από τις γνωστές προσωπικότητες της πόλης μας οι οποίες είναι ουκ ολίγες, οφείλουμε να δώσουμε χαρακτήρα, spirit στην πόλη. Το spirit δεν έρχεται από μόνο του, όπως τίποτα δεν έρχεται από μόνο του. Είναι σαν το παράδειγμα της ηλεκτρικής τάσης που ισοδυναμεί με την αιτία, τη δυναμική και το ρεύμα που ισοδυναμεί με το αποτέλεσμα, εξαιτίας της κινητικότητας εν προκειμένω των φορτίων. Τα φορτία, είμαστε όλοι εμείς, που είτε θα δώσουμε πνοή στην δυναμική είτε θα την αφήσουμε να ατονήσει. Τον αέρα της αλλαγής τον φέρνουν οι σοβαρές υποδομές που απουσιάζουν από το νομό και συνεπώς από την πόλη όπως ένα σοβαρός αυτοκινητόδρομος, ένα τρένο που όλο έρχεται αλλά τελικά δεν μπορεί να περάσει τη θάλασσα και να φτάσει στο Κρυονέρι και από κει και προς τα δω. Είναι ένα Πανεπιστήμιο αυτόνομο και οργανωμένο σαν αυτό της γειτονικής Πάτρας ή των Ιωαννίνων που να αναδείξει την περιοχή. Και επειδή το χαρακτήρα μιας πόλης σίγουρα δεν τον προσδίδουν μόνο οι υποδομές, μερίδιο ευθύνης έχουμε όλοι μας, όποια και αν είναι η δραστηριότητά μας και η θέση μας στην κοινωνία μπορούμε να δώσουμε νέο χαρακτήρα και νέο αέρα στην πόλη.
Οι Αγρινιώτες, όπως οι και δημότες άλλων πόλεων, έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα. Είναι ευπρόσδεκτοι και φιλότιμοι πράγμα που τους κάνει αγαπητούς. Αυτός είναι ο χαρακτήρας της πόλης ή μέρος του χαρακτήρα. Με όλα αυτά και μια κινητικότητα που πρέπει να γίνει πιο εμφανής προς κάθε κατεύθυνση ίσως αναπτύξουμε, διαδώσουμε και βελτιώσουμε το spirit της πόλης.
Ήδη κάτι αρχίζει και γίνεται...

Τρίτη, 20 Μαΐου 2008

Καλώς ήρθατε στο agrinio-spirit

Το agrinio-spirit είναι το νέο ιστολόγιο που έρχεται να προστεθεί στη λίστα των ήδη επιτυχημένων ιστολογίων του Αγρινίου και του νομού Αιτωλοακαρνανίας. Ο ρόλος του είναι συμπληρωματικός με ευρύτερη θεματολογία η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ενδεικτικά την αναφορά σε μια σημαντική είδηση, μια παρουσίαση ενός σημαντικού γεγονότος ευρύτερου ή ειδικότερου ενδιαφέροντος, προτάσεις, θέσεις και οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει άξιο αναφοράς.
Σας καλωσορίζουμε σε μια νέα πρόταση η οποία φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα μέσο έκφρασης του spirit του Αγρινίου, του νομού μας, του τόπου μας