Μια ομάδα Αιτωλοακαρνάνων συμπολιτών πήραν την πρωτοβουλία να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και εν προκειμένω του facebook προκειμένου να προβάλλουν ένα θέμα που είναι στο ψυγείο χρόνια..., το θέμα του σιδηροδρόμου στην Αιτ/νια. Το Agrinio-Spirit ήταν και είναι υπέρ πρωτοβουλιών που προάγουν τα συμφέροντα του νομού που ζούμε, ανεξαρτήτως περιοχής, και πόσο μάλλον για το θέμα του σιδηροδρόμου Αγρινίου-Κρυονερίου αλλά και φυσικά του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα που ακόμη είναι στα χαρτιά.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας η ομάδα πολιτών μέσω ανακοίνωσής τους που κοινοποίησε ο κος Δημήτρης Παπαδάκης Φιλόλογος και Δημοσιογράφος της Εφημερίδας Πολιτεία και του Ρ/Σ Αέρας fm σε όλα τα μέσα και τις όλες τις πύλες ενημέρωσης του νομού, πήραν την ακόλουθη πρωτοβουλία:
" Για τους χρήστες του Facebook δημιουργήσαμε ένα γκρούπ: «Άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου».
Παρακαλώ όσους έχουν λογαριασμό στο face book να γίνουν μέλη. Είναι σημαντικό να μαζευτούμε πολλά μέλη για να μπορέσουμε μετά να το χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα στις πιέσεις που θέλουμε να ασκήσουμε… Ξέρουμε όλοι, στους πολιτικούς «ιδρώνει το αυτί τους» όταν καταλάβουν πως έχουν να κάνουν με μεγάλη ομάδα ανθρώπων (ψήφων).
Παρακαλώ όσους έχουν λογαριασμό στο face book να γίνουν μέλη. Είναι σημαντικό να μαζευτούμε πολλά μέλη για να μπορέσουμε μετά να το χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα στις πιέσεις που θέλουμε να ασκήσουμε… Ξέρουμε όλοι, στους πολιτικούς «ιδρώνει το αυτί τους» όταν καταλάβουν πως έχουν να κάνουν με μεγάλη ομάδα ανθρώπων (ψήφων).
Η γραμμή των ΣΒΔΕ (Σιδηρόδρομοι ΒόρειοΔυτικής Ελλάδας) πρωτολειτούργησε το 1890. Ήταν έργο του Χαρίλαου Τρικούπη που είχε αρχίσει να κατασκευάζει σιδηρόδρομο σε όλο το νεοσύστατο τότε Ελληνικό κράτος. Το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο λειτούργησε μέχρι το 1970 αποτελώντας άξονα της ανάπτυξης για την περιοχή, εξυπηρετώντας τους πολίτες. Το 1997 και το 2002 άρχισε η ανακατασκευή του με σκοπό την επαναλειτουργία του. Το 2004 ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο μέρος των έργων ώστε κυκλοφόρησε στη γραμμή δοκιμαστικά η καινούργια αυτοκινητάμαξα «Standler GTW Rail Bus». Έκτοτε η γραμμή παραμένει εγκαταλειμμένη, η αυτοκινητάμαξα μεταφέρθηκε αλλού και έχουν αρχίσει να παρατηρούνται σημαντικές φθορές στο δημόσιο έργο. Απαιτούμε από το ελληνικό κράτος την άμεση έναρξη λειτουργίας της γραμμής που έχει παραδοθεί στη φθορά. Απαιτούμε την αξιοποίηση της επένδυσης που έγινε με χρήματα από την φορολόγησή μας. Απαιτούμε ίσες ευκαιρίες και ανέσεις με τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες".
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους συμπολίτες μας για αυτή τους την κίνηση η οποία από ότι φαίνεται θα είναι η απαρχή εξελίξεων που αν μη τι άλλο θα θέσουν ξανά στο τραπέζι το θέμα του Σιδηροδρόμου στην Αιτ/νια.
1 σχόλιο:
Σιδηροδρομική γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου και μαλακίες αν ήταν Κρυονερίου Θεσαλλονίκης ναι τότε μάλιστα. Αγρίνιο ωρα 0....120000 άνθρωποι ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!!!!!ΝΤΡΟΠΗ o σιδηρόδρομος μας μάρανε.....
Δημοσίευση σχολίου