Πληροφορηθήκαμε από τα τοπικά ενημερωτικά μέσα ένα ενδιαφέρον θέμα το οποίο σχετίζεται με το ΚΤΕΛ Αιτ/νιας. Με βάση τα δημοσιεύματα το τελευταίο δρομολόγιο προς Αθήνα, δηλαδή το 22:00 περικόπτεται και ισχύει μόνο κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Ο λόγος είναι η γενικότερα μειωμένη επιβατική κίνηση η οποία προκαλεί μείωση των εσόδων του φορέα. Αξίξει να σημειωθεί ότι περικοπή έγινε εδώ και καιρό και στα πρωινά δρομόλογια προς Αθήνα όπου τελικά ισχύει μόνο των 04:00. Περικοπές δρομολογίων ανακοίνωσε πρόσφατα και το ΚΤΕΛ Ευρυτανίας.
Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται με κριτήρια τα οποία σχετίζονται με τα έσοδα του φορέα χωρίς φυσικά να λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες του επιβατικού κοινού. Υπό άλλες συνθήκες θα ήταν θεμιτό και κατανοητό, αρκεί να υπήρχε σωστή εξυπηρέτηση και σεβασμός του κόσμου. Είναι ακατανόητο ένα δρομολόγιο από Αθήνα προς Αγρίνιο να καλείται EXPRESS και τελικά να περνάει από ενδιάμεσους σταθμούς (Ισθμός, Αντίρριο). Ας μην αναφερθούμε στο δρομολόγιο από και προς Πάτρα...
Επιπλέον αν λάβουμε υπόψη μια έρευνα η οποία τρέχει στον ιστοτόπο του ΚΤΕΛ Αιτ/νιας http://www.kteletol.gr/, η συμπεριφορά του προσωπικού χρήζει βελτίωσης. Όλα αυτά έχουν αντίκτυπο στη χρήση του μέσου από το κοινό. Επιπλέον, εμφανίζεται και στα μέρη μας το φαινόμενο του carpooling.
Από την άλλη πλευρά είναι αλήθεια ότι το ΚΤΕΛ μας έχει αρκετά πυκνά δρομολόγια στους βασικούς προορισμούς αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει η ανάλογη κατανόηση προς τον κόσμο και τις ανάγκες του.
Συνεπώς καθίσταται εμφανής, για ακόμη μία φορά, η ανάγκη ύπαρξης εναλλακτικού μέσου μετακίνησης και δεν είναι άλλο από το τραίνο τόσο υπό τη μορφή μικρού προαστιακού όσο και στα πλαίσια του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα. Τότε οι επιβάτες θα είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ του ΚΤΕΛ και του μέσου σταθερής τροχιάς.
Ας μην αναφερθούμε στις δυνατότητες του αεροδρομίου της 132ΣΜ στο Δοκίμι...
1 σχόλιο:
πολύ καλό!
Δημοσίευση σχολίου